2010-10-21  23:21:27

Sing Halleluja!

Godkväll på er!

Nu tänkte jag krypa till kojs. Alldeles själv. Adam är nämligen hos sin pappa i Södertälje, förhoppningvis sover han sedan många timmar tillbaka. Det låter inget ifrån min säng, så tragiskt. Nu när man fått så mycket tid på dagarna, då han har sina 15 timmar på dagis (ser ni, jag tar avstånd från "f-ordet") så att kvällarna är på något sätt Adam-tid. Men nu finns det ingen Adam att slösa den på. Vad gör man då? Glor på TV. När det inte finns något kvar att titta på, ja, då går man och lägger sig. Som sagt, tragiskt.
Men jag är nybörjare på det här. Jag kommer säkert in i den här rutiner också och tar bättre vara på min ensamtid. Men ladda batterierna gör jag nog ändå.

Idag har jag besöksrekord! Det måste jag ju bara skriva. Och jag måste tacka! För att ni läser.
Tack!

Jag hoppas ni sover sött. Imorgon är en ny dag.
Varför inte drömma om vackra miljöer och varma hem?



Kram

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

svar igen: kan man känna sig ännu mer som en nöt så gör jag det nu.....!

2010-10-22 @ 09:29:33
URL: http://estachica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!