2010-10-12  10:37:21

Varenda timme

Tjabba!



Puh, jag försöker pussla ihop och organisera så att jag inte missar något av det jag ska göra idag. Först på schemat stod det att lämna Adam på förskolan 8.30 sedan skulle jag traska bort till min mammas jobb och hämta bilen, kl. 9.00 var jag där. Nu har jag fixat med viktiga papper och lagt det i en fin, fin hög som jag ska ha med mig till min nya socialsekreterare jag ska få träffa idag. Jag ska också på väg ut ur lägenheten/byggnaden märka om dörr, porttelefon och så vidare med Adams namn då han tydligen inte får någon post (BVC ringde och frågade om han nämns på dörrarna). Jag i min tankspriddhet har hela tiden tänkt "men målsman står väl alltid med?" och Hansson står det på dörren sedan mina föräldrar bodde här. Men Adam heter ju inte samma som mig! Dumt av mig. Jaja, jag har skrivit små söta lappar som jag ska tejpa upp!

Jag hinner inte göra något med lägenheten innan jag ska hämta Adam då jag tänkte handla innan jag ska göra det och lämna bilen också! Här tar vi vara på varenda minut! Det blir att städa lite när Adam är hemma tror jag bestämt. Kanske kan locka med en disneyfilm, äppeljuice och frukt!

Nu ska jag leta reda på en tejprulle!

Hoppas ni får en underbar höstdag! För den är faktiskt det, underbar!

Kram

Kommentarer
Postat av: Ing-Britt

Grattis till vinsten hos HOUSE of FHILIA.

Du verkar vara rätt vinnare i mina ögon, låter som om du skulle behöva en hotellnatt och bara koppla av. Kram Ing-Britt

2010-10-12 @ 19:41:33
URL: http://hemodrommar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!