2010-10-20  13:13:34

Vart tog tiden vägen?

Swooooooooooosch!



Så sa tiden just nu. Men jag får skylla mig själv som satte mig på fel buss (vad sa jag igår Karin???) och hemfärden tog 35 minuter istället för 10 minuter så jag hamnade mitt i en lunchrush till matstället jag skulle hämta min lunch ifrån. Mötet gick bra, det blev några skratt, jag berättar mer sen, ok?

Så det blir inget sovrumsinlägg, just nu! Jag ska snart iväg och hämta Adam sedan ska jag hem till Nathalie och hennes två busar Benjamin och William. Vi ska diskutera lite affärer. Men jag ska be om hjälp efter att jag kommit hem!


Tänk på.. sänggavlar!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!