2010-10-01  10:39:36

what to do

Tjipp!

Idag står absolut inget på agendan. Jag har inga samtal att ringa, inga brev att posta eller tider att passa. Karin ska jobba hela dagen sedan iväg någonstans. Det är hyfsat fint väder men jag är fortfarande inte frisk och äger ingen vinterjacka än så jag vill inte utmana ödet och råka bli ännu mer förkyld inför Adams inskolning. Vill inte komma dit snorig och smita de andra små trollen.

Jag bakade förresten aldrig den lyxiga vetedegen häromdagen, jag hade inte alla ingredienser som jag trodde. Så den kanske man kunde göra idag? Så får Adam lite roligt att titta på och vi sitter inte bara rakt upp och ner. Vad brukar ni göra för inomhuslekar?

Vi hörs lite senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Ha en fin dag!

2010-10-01 @ 11:00:41
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: V

ååh fan assåee.. vi borde bott närmre varandra. Jag har absolut inget att göra heller bara hittar på små saker för att fördriva tid som tillexempel photoshoppa. Nästa vecka kasnke vi kan planera in en dag att sitta å innomhusleka eller fika eller nåt? :)

2010-10-01 @ 12:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!