2010-09-25  11:35:32

Gårdagens början

Goddagens!



Igår var jag och min mamma ute och gick med Adam under tre tillfällen. De är ju så obeskrivligt vackert nere i byn. Alla de äldre husen, nybyggena är 5-10 cykeltur ut från centrum. Butikerna tillsammans med restaurangerna gör allt så gemytligt, personligt och tryggt. Jag önskar verkligen jag kan få bo här någon gång. Jag är otroligt glad över att mina föräldrar beslutade sig för att bosätta sig här efter att min mormor gått bort. För nu får Adam samma uppväxt som mig - sin mormor och morfar i sköna Torekov. Sommarlov, vinterlov, långhelger med lek, solnedgångar och glassätning!

Vad jag ville meddela med detta var att vi tog lite bilder. Det var ett bra tag sedan de dök upp bilder här, speciellt på Adam. Han är en stor kille nu. Vi var och gungade.






Eftersom vi helt plötsligt fick ont om tid får det räcka med en bild mitt i farten. Adam gillar verkligen att gunga nu, men han är inte totalt såld på det som andra barn. Barnvagn och gungor är på delad andra plats då att springa ifrån mamma, mormor, morfar och Karin är prio. 1!! "Sitta i sandlådan och leka, vad är det?" Säger bara, lycka till förskolelärare! Tur det finns en inhängad.. haha

Hoppas ni får en underbar lördag!

Här blir det en snabblunch sedan börjar kusinträffen kl. 15 och förhoppningsvis ända ut i småtimmarna. Vi är 45 stycken som kommer att dyka upp.

Kram

Kommentarer
Postat av: Svorskan

Ha en underbar lördag du med!

Sv: Tack för en jättegullig kommentar. Den värmde extra mycket, för visst funderar jag ibland på hur många som hade läst om jag INTE hade lite förtur. ;)

2010-09-25 @ 13:36:58
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!