2010-09-19  10:05:24

Godmorgon kära vänner

Godmorgon!
Idag verkar det bli en bra morgon. Solen skiner inte fram genom molnen men det varken regnar eller blåser ("peppar, peppar, ta i trä.."). Jag och Adam har precis duschat. Mitt lilla monster älskar att bada och/eller duscha! Han är inte heller rädd för att få vatten i ansiktet, nästan tvärtom. Dock är det lite tufft ibland då man aldrig får chansen att duscha själv. Han ska alltid vara med! Men det unnar jag honom. Stå där och kramas och skratta medan varmt vatten sprutar åt alla håll!

Jag ska snart iväg till vår söndagsrutin, bakluckeloppiset här i Helsingborg.
Det är varje söndag, fram till den 31/10 och är mellan 11-15.
Jag hoppas att jag kan möta upp Emese & lilla Julia (samt bebis nr. 2 i magen) där. Oavsett så ska jag och Adam köra ut till dem i Ekeby senare.



Förresten, den fina vintagepostern som jag har i min header kan man köpa på Allposters.se. Bland massa annat! Jag ska fylla mitt hem med konst som gör en glad och som får en att fnissa.

Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

CDG Stroede Ralton! :)

2010-09-19 @ 10:39:41
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej kusin, jag kan inte läsa din blogg längre sen du skaffa ny design. Presentationen och bilderna på adam kommer i mitten av sidan. Alltså mitt i texten. Jag vet inte om det är bara för att jag har en liten dator men men...

2010-09-19 @ 12:02:06
URL: http://huliganen.webb.se
Postat av: KARIN

din blogg är cp i firefo troligt störande :P

2010-09-19 @ 13:56:31
Postat av: Anonym

Röda korset har en stor second hand affär i Vislanda. Men det fanns inte så mycket där denna gången. Det brukar vara överfullt med saker, men nu var det bara böckerna som var intressant.

2010-09-19 @ 18:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!