2010-09-19  20:52:48

Hoppas det är bättre?

Nu har jag och Veronica försökt luska ut vad som var fel på designen.
Det verkar kruxa vid min signatur, så vi får se vad vi kan göra.
Men nu är den borttagen och det bör se bättre ut?
Vad säger ni?


Idag på bakluckeloppiset fann jag 2 par skor till Adam. Ett par bruna kängor, Rådis och så ett par röda TreTorn regnstövlar. Så synd att jag inte har en kamera. Jag fann också en söt liten plastburk med 60-70tals inspirerat motiv på och en riktigt gammal träbil som jag ska ha framme (ej lekas med då färgen flagnar så).
En summa på totalt 60kr. Jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: SanDee ^^

åh jag vill också på bakluckeloppis! låter ju fantastiskt kul :)

2010-09-19 @ 20:58:41
URL: http://sandees.blogg.se/
Postat av: Anonym

Signaturen såg jag innan. Däremot så ser jag ingen ny header.

2010-09-19 @ 21:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!