2010-09-09  21:01:59

klumpsumman är lika med LYCKLIG!

Sa inte jag att allt skulle ordna sig?
Sa jag inte att allt skulle ske samtidigt? Jo, det gjorde jag!
Och se!

ADAM HAR FÅTT EN PLACERING TILL EN FÖRSKOLA!
Slottvångens Förskola, den 4/10. Det vill säga OM jag tackar ja. Men det gör jag nog.
Läget är inte supernära där jag ska flytta men det är nära allt annat i stan, där jag förhoppningsvis ska jobba sen.
Det är ett bra läge om jag skulle vilja flytta igen, det är så centralt. Inget att oroa sig över! Det är bara att dra fram cykeln på mornarna och få pusta i ca. 15 min.
Men jag är så lycklig. Så glad! Så stolt, för att "lillen" ska börja på förskola. Få utlopp för sin energi och kreativitet!
Han måste vara mäktigt trött på sin gamla mamma nu.

Och jag kan i så fall fr o m 4/10 räknas som arbetssökande PÅ RIKTIGT! Jobbmarknaden, here i come!
Det kanske kan firas med champagne på inflyttningen, för kanske, riktigt kaaanske, har både jag och Adam en stabil och trygg tillvaro då. OH HAPPY DAY!

Får man lov att gråta glädjetårar nu? Ge mig en näsduk tack!
Jag älskar livet just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!