2010-09-17  17:32:06

Lite bloggtorka pga idéfinurlande

Jag har haft lite bloggtorka för att jag tänkt på vad jag vill skriva.
Det är inte så att jag inte har något att skriva, utan tvärtom! Men jag är så missnöjd över hur bloggen ser ut.
Färgerna, headern och till och med typsnittet på texten.
Jag vill skriva om så mycket. Jag har ju vardagen att skriva om, jag har hela livet som ensamstående mamma att skriva om, Adam och mina vänner, inte mode - för det är jag för tjock för - får återkomma till det efter jul och så min kära inredning.

Jag tror jag lutar mot inredning, inspiration och kreativitet.
Men jag har ännu inget hem att inreda och jag har inte en kamera att fotografera mina framsteg med.
Så det blir lite svårt.
Dock SKA jag. Bara så ni vet. Detta kommer bli en blogg om mer inredning och vardag än något annat!
Blir det bra?

Jag sitter just nu och titta på konst. Jag har inga tavlor som är mig. Jag har fina tavlor och dyra tavlor men det är arv och gåvor från mina föräldrar och morföräldrar. De kanske kommer upp då jag bor i ett hus och är ca. 50+.
Just nu vill jag ha konsttryck och/eller coola posters.

Jag ska försöka visa vilka som är mina favoriter just nu men Adam ropar på mig. Han vill ha mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!