2010-09-22  18:08:16

Ljuva dofter

Jag fick energi idag! Härliga känsla! Dock kom min andningsvårighet fram istället.. haha. Om det inte är det andra så är de det första, men hellre det än vara i en dimma i huvudet.
Så jag har städat och plockat undan. Hunnit göra lunch till mig och junior och nu är middagen i ugnen.
Och till min stora lycka så har jag testat göra kanelbullar för första gången! Inte svårt alls, jag har ju dock gjort lussekatter åtskilda gånger men faktiskt aldrig kanelbullar - själv det vill säga. Så mitt kök är nu hem åt 40 nybakade och väldoftande små bullar. Eller ja, vi är minus några stycket då Heden, jag och Adam smakade på några.

Imorgon, tidigt, åker jag och Adam till underbara, oslagbara Torekov. Jag och min familj ska faktiskt diskutera en rolig och ny sak som kanske ändrar allt. Jag hoppas verkligen den nya grejen kan slå in. De skulle underlätta för oss alla! Vad berättar jag om det blir något eller inte..

Hur var er dag?

Kram
från en piggare, gladare Frida

Kommentarer
Postat av: V

gud vad gott med kanelbullar! Det MÅSTE jag med göra. Jag har gjort de ett par ggr men mina bli alltid så små!? aja då kan man äta fler med gott samvete på nåt konstigt och ologiskt sätt ;)



shit vad spännande med den där grejen! Hoppas det blir av!

2010-09-22 @ 18:13:00
Postat av: V

och nu får du snart ta till den där lite halvkassa mobilkameran tycker jag :)

2010-09-22 @ 18:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!