2010-09-19  22:30:50

Sömntuta

Jag skulle jättegärna vilja orka sitta uppe och se mer valvaka men jag orkar verkligen inte.
Jag är så trött i huvudet, kroppen och har ont i magen. Inget hjälper, har tagit 5 st. ipren idag, vilket är otroligt ovanligt för mig (Karin vet!) men huvudvärken försvinner verkligen inte.

Jag tryckte i mig en kycklingfilé, gurka och "bea" till middag. Puh, en rejäl portion landade i magen.



Nu säger någon att headern inte fungerar, vilket webläsare öppnar du (anonym) bloggen i?

Godnatt småttingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!