2011-04-13  10:41:10

Bratz

Jag vet inte vad Adam sysslar med ibland.

Okej, det är inte dem bästa bilderna men dem är så roliga!
Först och främst har Adam en skjorta, vita jeans och en kavaj på sig - vilket är ovanligt att se. Jag gillar hellre klä upp honom med coola kläder än fina/dyra kläder. Men barn är ju så söta, som småvuxna. Det vet Karin om, som gav Adam den fina kavajen och jeansen. Vi borde gå på fest oftare innan han hinner växa ur dem. Hörde du det Karin? Bjuder du?











Adam skålar med sin mormor och mig (morfar fotograferade).
Det är helt otroligt att denna lilla pojke lärt sig att man höjer glaset, tittar på innehållet,
tar en klunk, höjer glaset och tittar omkring. Vi skrattade så tårarna rann
och Adam fortsatte dricka så tills glaset var tomt.

Underbart!


Kommentarer
Postat av: MY

Vilken bratt han är ;) haha



Jag fick aldrig träffa lilla bebsien hon var så ledsen hela dagen så de fick stanna inne :( men till helgen får jag nog äntligen hålla i henne.



Ja migrationsverket är inget att hylla för vill jag lova. Men förhoppningsvis går de snabbt sen när väl pappret kommer. Han har ju varit här två gånger innan när de är vinter så de hade ju varit roligt om han hade kunnat få se svensk sommar detta året åtminstånde.



Ja, jag ska passa Benicio någon gång, just nu jobbar de skift och har ingen tid ihopa så de är inte aktuellt förren till sommaren. Men de är helt klart en skit bra plan vi kan ju typ ha picknick eller något eller åka hälsa på djur eller nåt för de gillar barn. Mysigt :) sen har vi ju en till nykomling lilla tjejen kanske linda vill med hon oxå. Börjar snart bli sugen på egna barn de gör mig lite rädd haha. Men jag hör av mig när de blir aktuellt :) så drar vi ihopa något skoj tycker jag.



Ha en bra dag Frida

Kram på er :)

2011-04-13 @ 12:47:23
Postat av: isa

Men adam då ;)

Busunge, men det är rätt tänkt av han ju gratis är gott så varför inte passa på!! :)

Vilka söta kläder han fått!! Hoppas att allt är bra med dig gumman?? Sitetr och läser i kapp alla inlägg jag har missat under min semester nu :) Så trevligt!! Kram

2011-04-27 @ 10:43:29
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!