2011-04-30  18:58:28

Koloni

Nu är vi tillbaka!

Jag och Adam har spenderat hela eftermiddagen hos Lena och Lenny, ute på deras koloni. Så mysigt!
Adam har lekt en massa och fått vattna blommor, sig själv och åkt i skottkärran. Han trivdes så bra där ute!
Jag med för den delen. Jag är så sugen på att skaffa mig något sådant. Nu behöver jag inte så stort som de har.

Jag har också klarat mig utan att bränna mig. Jag testar Hawaiian Tropic (50+ Pink bits), som mina föräldrar köpt till mig och Adam, för andra året i rad och är så jädrans nöjd. Jag är otroligt solkänslig och andra solskyddsfaktor hjälper inte och vissa täcker så himla dåligt eller så måsta man kleta på flera gånger. Vissa är också som hudlotion i konsistensen och kletar av sig på alla kläder ect. Men Hawiian finns i så goda dofter, lätt att applicera och verkar ju hålla en hel eftermiddag i direkt solljus (mellan 13-18).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!