2011-04-27  20:41:05

Ursäkta mig!

Hoppla hoppla..

Jag har varit otroligt dålig på att blogga de senaste veckorna och det har inte varit för jag haft en kris eller bloggtorka. Jag har faktiskt inte haft tid. Helt otroligt! Sedan när har vi arbetssökande ont om tid? Ja, ibland verkar det ju som.
Jag har hunnit vara i Stockholm och det var en omvälvande och stressad resa. Jag kom hem arg och besviken men så får det vara. Det tråkiga är bara att framtida resor inte kommer bli lika smidiga som jag trott. Adam var nöjd och det är det enda som räknas. Jag kan bo på en parkbänk om det ska vara, bara han får träffa sin pappa och må bra.
Jag har också firat påsk med mina föräldrar och där har jag alltid datorförbud (mest för deras dator är sååå långsam). Vi åt gott i dagar tre och jag och Adam fick jättefina påskpresenter!

Sedan det som tagit all min ork och tid är allergin. Den förbannade allergin är tillbaka och jag mår så himla dåligt. Jag orkar inget. Min kropp är helt slapp och jag vaknar upp med en bakisaktig känsla i huvudet. Så hemskt.
Jag har också fått börja en ny "insats" som det heter, för oss med försörjningsstöd, där vi ska få lite peppning och mest aktivitet. Det är riktigt kul och bra!! Wow. Vilka eldsjälar och coacher det finns där ute.
Ja, och så har jag blivit förkyld. Så min handväska är fylld med Bromhexflaska, Alvedonflaska (Adams), ipren, panodil, näsdukar, nässpray och tuggummi. Jag låter värre än knäckehäxan!
Men det stoppade mig inte för att ta en promenad och spela brännboll med resten av gänget på Vägvisaren och Leva. Sjukt kul! Vi förlorade, men med stil! Jag älskar brännboll och kommer nog alltid göra det.

Förresten, jag ska möblera i vardagsrummet. Så ni ska få före och efterbilder alldeles strax.
Jag fick lite inspo i några tidningar som nog blir bra.

Kommentarer
Postat av: isa

Man kan inet hinna med allt..

Nej va tråkigt med adams pappa :/ Men det är starkt av dig att åka upp och att du gör det för adams skull!!! Hoppas att jga tolkade din text rätt nu, min dyselexi kan ställa till det ibland.



Sen tycker jag att det är tur i oturen att ni har segt internet hos dina päron. Jag har samma problem/tur hos min mor och far, man behöver slå av datorn i bland och bara få va också!!! Låter ändå som att du mår bra och att det händer mycket kul saker ändå just nu. Bra där!!! Håller tummarna att det fortsätter så! Kram

2011-04-28 @ 00:38:18
URL: http://rustaupp.blogg.se/
Postat av: Nikki

Du är alltid välkommen över till ön om du inte vill hänga i huvudstaden. Här finns alltid sovplats och gott sällskap.



Stor kram

2011-04-28 @ 16:20:41
URL: http://rafnir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!