2011-12-18  12:35:55

Varför?

Är den någon som tycker det är en rättvis deal när jag får uppdraget att läsa två böcker samtidigt, med otroligt pekvänliga vad-är-det-bilder i, och samtidigt ha en armbåge mot bröstkorgen?
Vilken är min sköna del i dealen när man äntligen fått dig att somna och jag skulle bara in i badrummet för att fixa hud, hår och ansikte för att upptäcka att du smygit dig in i min säng, lagt dig på min sida och dreglat ner min kudde?!
Sedan när man nästan OS-medaljörs-vinnande lyfter över dig ljudlöst på andra sidan sängen så är den enda sköna sovställning du kan hitta som inkluderar dina fötter i mitt ansikte?? Och vem bjöd in Buzz Lightyear att skeda mig  med sina kantiga vingar och blinkande fejklaser?!

Nu förstår jag varför alla barn är sååååå söta när dem är små!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

H aha... ja barn är ju underbara!! :)

2011-12-18 @ 16:39:44
URL: http://whattowear.blogg.se/
Postat av: A D I N A

Fin blogg, gjort i helgen? :)

2011-12-18 @ 19:09:14
URL: http://adinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!