2011-02-03  10:25:33

Detaljer i vårt hem

Jag körde lite hobbyfotograf igår.

Och inte så lite heller. Jag är en usel fotograf, men man måste starta någonstans och man ser ju faktiskt vad det föreställer. Det är det viktigaste!!



Mina nyinköpta vaser och min stoora tavla, från IKEA. Lampan är (med en felaktig glödlampa) från Lagerhaus.

Igår kom mina föräldrar till mig. Först mamma en snabbis, för att byta om och sminka sig, sedan åkte hon iväg på middag. Sedan kom min pappa och åt med mig och Adam. När vi sedan hunnit dricka kaffe kom min mamma hem och då vaknade Adam. Helt förkrossad var han och gud vilken mammaperiod han är i nu. Arg som skjutsingen blev han när mamma plockade upp honom. Men tillslut lyckades hon vinna honom tillbaka och så satte vi igång och dansade. Jag skrattade så tårarna rann när de två knäpphönsen satte igång och skulle dansa Flamenco som Buzz i Toy Story.

Nu ska jag iväg till IKEA för att fixa det jag glömde förra gången, duschstång och draperi!

Förresten, här han ni en bild på tavlan igen. Tavlan bakom är en bild på Adam som bebis som min vän Emese gjort via Photopearls (alltså en gigantisk pärlplattetavla!).


Stora skålen är ifrån Lagerhaus och de tre små lotusskålarna är House Doctors men köp via Fridas Hem i Helsingborg. Passande att de har en tjusig inredningsbutik med samma namn som mig!




Kommentarer
Postat av: Sandra C

Oooo, jag gillar ALLT! Lampan från Lagerhous var inte fel, en sån kanske man skulle införskaffa? :P

2011-02-03 @ 11:46:36
URL: http://ambivalenta.blogg.se/
Postat av: Sarah

Var ligger Fridas hem??

2011-02-03 @ 13:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!