2011-02-04  08:37:42

Gröna växter

Igår gick i shoppingens tecken.. igen.

Jag vet att det verkar som om jag har världens shoppingfrossa. Men det är nog mycket för det jag handlat nu "rapporterar" jag om. Plus att detta är vad jag sparat mina pengar till just nu.
Projekt Gröna Växter!

Jag hade inget grönt i mitt hem fram tills igår. Jag hade två vissna orchidéer, en anonym kaktus (jag hade två men den större dog en alienliknande död..) men nu är det annat liv i luckan!
I köket bor där numera ett oliv-träd, en murgröna, rosmarin och timjan.





Så nu är vi på väg, att fixa så jag vill ha det. Krukorna är fula, stolen som syns skär sig mot duken men har inte hunnit måla om den och duken är den enda jag äger (julduk) och bordet ska slipas och målas så fort vi kommer på hur vi ska få av benen (de är ditlimmade/fogade). Men det ser mycket bättre ut än innan!!

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!