2011-02-25  10:35:21

Renovering

Denna veckan är det sportlov hos oss.

Det betyder att min mamma är ledig och det betyder för mig att jag får extra hjälp här hemma!
Denna veckan ska vi försöka färdigställa min lägenhet så mycket som möjligt!

Vi började i tisdag.


Mamma tejpar lister och tak. Förra gången, med Adams rum, körde vi utan, med lite varierat resultat.


Måla, måla, måla! Det blir gråblått. En kall ton, i love it!


Vad tycks? Tapeterna var inte i bra skick eller snygga. Som ni ser så släppte det på ett ställe också.
(i linje med fönsterkarmen, till höger).



Efter att mamma är klar kommer min pappa och då ska jag vi mysa lite.
Sedan får vi se om vi ska storhandla och åka till IKEA.
Eller bara storhandla och skruva upp det vi har här hemma.
Det är ju trots allt lönehelg så varken MAXI eller IKEA är att hurra för.


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Spännande! :) Påminner om färgen som vi har som fondvägg i sovrummet!

2011-02-25 @ 12:04:04
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!