2011-02-04  13:25:00

Vad göra?

Hur ska jag lösa detta?

Vad händer när funktion slår ut design/stil?
Min TV är dålig, mitt kanalabonnemang är ett annat än vad som ingår i hyran och det gör att sändningen störs konstant. Jag upptäckte igår att det enda sättet för att slippa brus, störningar, hack i filmen eller totalt blackout från TVn måste jag sätta Boxers bordsantenn såhär..



Exakt där! Bredvid TVn, lite framför och ca. 2 dm ovanför bänken. Så min marimekko-kopia får hålla den uppe. Hur ska jag lösa detta snyggt? Vad kan jag ställa eller stapla under? Jag vill ju helst inte ha böcker, då de står så snyggt i färgordning under.


Funktion suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!