2011-01-25  21:26:06

Adams kollage

Här kommer ett urval

Jag satt och tittade lite på nätet och kollade ut vad som finns i butikerna just nu. Nu tänkte jag inte gå och köpa kuddar och/eller tillbehör för mycket pengar, eller dyrare saker än vad jag velat ha innan. Mest ATT jag kommer köpa saker, nu. Jag kommer inreda med saker jag sett och velat ha, till budgetpris utan att känna mig dum.
Adam förtjänar det.

Här har ni vad jag kommit fram till vad jag skulle vilja se i hans rum, blandat med loppis.



En riktig vitaminkick som inte är könstypisk.
Det är också lite odödliga motiv som man kan återanvända.
Det mesta är ifrån den nya serien från Lagerhaus förutom bordslampan/nattlampan Moln och fruktkorgen, som är ifrån IKEA.

Kommentarer
Postat av: Shirin

Liam har en sån grönsakskorg :) Gulligt!

2011-01-26 @ 09:39:29
URL: http://shirinsnya.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Lagerhaus har fått in så mycket nytt och snyggt! Sittpuffen är jag också sugen på :)

2011-01-26 @ 11:28:33
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!