2011-01-16  18:47:55

Bilderna jag glömde

Jag har ju glömt bort att visa er!

Innan sjukstugan började skulle vi måla om Adams rum. Han hade något rosa, grått och vittaktigt innan. Hans tapet var också en sådan bubblig variant, så egentligen skulle vi dra ner den och/eller bredspackla men vi har inte pengarna, kunskapen eller tiden till det så vi körde ett litet fegspel och målade rakt på. Oavsett så blev resultatet bättre än hur det såg ut innan och om min plan om att få skapa oss ett ordentligt liv, en fast tillvaro i denna lägenheten kan vi alltid fixa det senare!


Detta är första gången jag får måla ett rum! Jag var helt exhalterad! Här har vi målat alla kanter.


Som ni ser blev resultatet en mer jämn yta, till synes sätt, av den nya färger till höger.
Jag valde en varm gräddvit färg till att börja med då jag har svårt för kritvita sovrum.


Och medan jag och mamma slet i Adams nya rym så gjorde pojkarna det här!
Hahaha.. vi vet INTE varför min pappa dragit upp sin tröja men gulligt var det och det bjuder han på!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh,jag vill också måla och göra om! Det är så jäkla roligt! Speciellt när man ser skillnaden tydligt!

2011-01-16 @ 20:30:57
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!