2011-06-02  13:43:54

Jag vill åka till Rusta

Jag vill ha!

Jag har velat åka ut till Rusta nu ett tag men utan bil, ett överaktivt barn och ont om lastutrymme i barnvagnen så verkar det inte bli av. Nu har också min favoritvara blivit grymt nedsatt i pris, så jag ska försöka övertala min pappa att åka inom Rusta när vi ska till Torekov på lördag. Världens omväg, jag vet!

Är dem inte fina? Otroligt vackra vinglas. De kostar 5 kr just nu!! I vanliga fall 14,90 kr.

Sedan kan jag inte bestämma mig för vilka plastmattor jag vill ha på balkongen som är ful med sin gröna beläggning på betongen plus att den gamla grådassiga färgen börjar att flagna så att man inte kan rengöra den ordentligt. Vad tycker ni?

,

(Samtliga mattor säljs på Rusta)

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

en av den översta och en av den nedersta! Den nedre var Sjukt snygg.

2011-06-02 @ 14:13:32
URL: http://Ohmahgad.blogspot.com
Postat av: Gnistra i Norr

Den vit/svarta mattan har jag inte mindre än 3 av :-) Vinglasen var läckra.



//Jeanette

2011-06-02 @ 16:44:54
URL: http://gnistrainorr.blogspot.com/
Postat av: Dessi - Home and desire

Vinglasen var ju urcoola! 5 kr... Helt galet billigt!

2011-06-04 @ 00:04:38
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Johanna.B

Vinglaset du hittat är ju superfint och priset är ju nästan för lågt! :)



Min mamma köpte precis den översta av dina mattor till altanen i skärgården. Det blev verkligen superbra!



/Johanna

2011-06-04 @ 20:14:53
URL: http://johannab.se
Postat av: isa

Härligt att du ska ta en sväng förbi rusta :)

Inte bara för att jag jobabr där men jag älskar faktisk mycket av sortimentet!! Angående ditt mattval måste jag rösta på den nedersta. Dem andra är inte av plast plast.. Utan är tunna lite mer som halm och går jätte lätt sönder. Det finns andra mattor i plast också som brukar vara på rean 149kr som är bra snygga med.



Angående vågö stolarna så är dem faktisk bekväma ochh tjocka i plasten inte alls tunna och rangliga.. ;)

Jag väger nästan som du gumman och jag sitter bekvämt!! fast jag sak inte ljuga och säga att jag inte häldre ligger i en mjuk soffa ;) Kram

2011-06-05 @ 01:40:06
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!