2011-03-06  21:16:46

Chips

Gillar ni chips?

Jag älskar chips! Det är det bästa jag vet. Över godis, choklad och glass.
Men det är min Nemesis. Jag kan inte bara ta lite. Jag måste alltid lägga band på mig när jag äter chips. Jag avskyr när det serveras chips på fester, då vill man inte sitta där med fingrarna i skålen hela kvällen. Man luktar inte gott heller om man ska gå ut sen.
Jag försöker bjuda på ost och kex samt grönsaker i dip när jag har gäster (har dock blivit ostbågar det senaste, förlåt tjejer).

Men jag har ingen favoritchips, har ni?
Jag gillar de lättsaltade dock. Men vill inte ha dem lättsaltade, vill ha dem megasaltade! Så tråkigt.

Jag försökte i alla fall dra mitt strå i stacken och göra en bätte chipsvärld, vad tycks??
(Referens är chipotledressingen från Subways, inte smakat den? Gör det, stark så in i men skitgod!!)


http://mysmatchen.se/bidrag/creamy-chipotle

Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Jag är likadan när det gäller glass, det är så gott!



Svar:

Vad läckert! Det skulle vara roligt om du gjorde det.

2011-03-06 @ 21:42:02
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!