2011-03-07  13:42:58

Från renoveringen

En liten återblick på veckorna som varit.

Som de flesta vet hade vi en massiv renoveringsvecka för ett tag sedan.
Vi köpte gardiner till alla rum utom mitt sovrum. Vi spikade upp hyllor i badrummen, köket och Adams rum.
Vi började slipa mitt köksbord och planering och omöblering skedde i Adams rum, han fick senare också en ny säng.
Det tog oss ett par dagar och nu är grovjobbet klart. Än saknas finessen, det vackra och estetiska.. men det kommer!

Här är en liten bildkavalkad.
Det kommer att komma fler återblickar!

Min pappa fixar mina älskade köksstolar. Nu är det stabila och säkra för Adam att klättra i.

Jag tvättade Adams gamla bokstavsmatta. Inte varje dag man gör det..

Pappa skruva upp de tre hyllplanen på gästtoaletten, det var ingen lätt uppgift. Alla väggmått är snea!

Bakom pappa syns denna affisch, jag fått av mamma.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ser fram emot att få se hel helst bilder sedan på alla rum:D

2011-03-07 @ 15:03:17
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Svorskan

Det är roligt att hålla på. Själv flyttade jag för ett par månader sen och det finns mer att göra. Kul!

2011-03-07 @ 16:06:34
URL: http://svorskan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!