2011-03-01  10:06:59

Godmorgon fågelfrön!

Har ni alla haft en bra morgon?

Tisdagar är min gamla hata-mest-av-alla-dagar-i-veckan. Med motiveringen att man förbereder sig under hela söndagskvällen inför måndagen, men jobb eller skola. Onsdagen är lillördag och då kan man småfira lite. Torsdagen är sååå nära helgen och på fredag vet man att efter att klockan slår så är det helg! Men tisdagen? Det är typ dagen efter måndag? Så innehållslös och irriterande. Slöseri-dag!
Men nu är det annat liv i luckan! Tisdagar betyder start på veckan numera! Det är då Adam slussas till dagis och det man inte hunnit med i helgen görs idag. Samt alla ärenden och telefonsamtal görs oftas idag. en ytterst produktiv dag vill jag nu kalla det.

Nu när mina föräldrar (jag har kommit på mig själv att alltid säga och skriva "min mamma och pappa" istället för det kortare "mina föräldrar", undra varför?) har varit hos mig har jag tusen pålägg i min kyl! Jag brukar annars bara ha smör på mackan. Så imorse kunde jag inte bestämma mig.. jag körde på allt!



Min älskade megakopp till kaffet. Jag snittade mina mackor så jag fick fyra istället!
Ni får också se mitt välanvända och oslipade köksbord och en bricka jag fyndat på loppis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!