2011-03-15  09:31:06

Godmorgon!

Jamen tjena mittbena, hur är läääget liksom?

Idag började veckan. Som jag skrivit tidigare så börjar veckan för mig och Adam alltid på tisdag då det är dagis kl. 8.30 som gäller. Så vi har långhelg från fre-mån varje helg. Faktiskt ett ytterst bra schema för arbetslösa som Helsingborgs kommun tagit fram. För jag vet att det var typ mån & tors-fre som då varit "arbetslösa föräldrar"-dagar på dagis. Mycket bätte för dagispersonalen också.
Oj, nu pladdrar jag bara om struntsaker.

Apropå inget, kan man blogga via mobilen på blogg.se? Jag har för mig jag gjort det tidigare men det såg ut som f*n då rubriken alltid blev de första typ det första 6 orden i beskrivningen av bilden, störigt. Någon som vet mer?

Jag sitter just på vårt kära bibliotek och myser.
Jag har skrivit ut ett stycke papir som var viktigt att få iväg idag och börja känna att kaffemagen skriker.
Frågan är om man ska ta en liten morgonfika här, lämna pappret sen eller lämna pappret först sedan fika på annat ställe.
Gud, vilka extentionella frågor jag slåss med va? Annat är det ju för er som jobbar med cancerforskning.
Ibland är man bra liten (men stor i orden).


Den gula pilen är Biblioteket och om ni tittar lite snett längre ner ser ni ett rött kryss?
Där bodde jag innan. När jag flyttade tillbaka till Helsingborg.
Förresten!! Om ni tittar snett ner till vänster så ser ni Inredningsgalleriet? Längre ner på den gatan,
vid vändzonen - där ska jag lämna mitt papper. Intressant va?!


Kommentarer
Postat av: Johtaja

Jag håller tummarna för dig! Det är inte lätt att få jobb nuförtiden och man måste verkligen sticka ut. Det är också svårt för någon som är mor att få jobb pga mycket VAB.

Och att skryta om att man får 10 000kr för att inte göra något alls är patetiskt, riktigt jävla pinsamt!

2011-03-15 @ 17:29:41
URL: http://johtaja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!