2011-03-20  17:14:00

I brist på annat..

Nu har vi en lugn söndag.

Min pappa är här nu med.
Ja, Adam också!
Det blir pizza och film ikväll för oss vuxna och imorgonbitti kommer mamma. Det är alltid öppet hus hos mig!

I brist på annat, som faktiskt var en rolig grej som jag läste hos Nathalie.
En liten utmaning om att man ska söka på t.ex "Frida är.." (ert förnamn och så "är") och ta de första fem rubrikerna som kommer upp.
Mina blev:

Frida är så läcker.. (faktiskt från ellas inspiration, tack ella!)
Frida är vår nya tv-stjärna!
Frida är VeckoRevyns nya modebloggare (i wish!)
Frida är redo att flytta!
Frida är en av många som vill starta eget.

Det läskiga är att alla stämde in till min personlighet. Det hade kunnat vara mig (ja, förutom modebloggande kanske) som de skrev om, under olika skeden av mitt liv. Häftigt!

Kommentarer
Postat av: elena

hahaha det är bara för att hålla dig på halster :P

Det är en administrativ tjänst på ett transportföretag :P

2011-03-20 @ 20:26:11
URL: http://elenacharlotte.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Haha, när jag sökte på mitt namn kom det upp:



Desireé är normal

Desireé är bara full av lögner

Desireé är bra på att skämma ut sig

Desireé är humla i Marit Bergmans julshow

Desireé är en vacker, bekväm och nätt stol för utom- eller inomhusbruk.



Yeah.

2011-03-20 @ 21:38:17
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!