2011-03-16  11:28:48

Kungligt besök

Om man skulle lyssna på min mamma, som jag ALLTID gör..

Idag kommer Prinsen.
Så jag har fått strikta order om att dammsuga, damma och moppa ööööööverallt. Man ska kunna äta från golven!

Prinsen anländer cirka 18.20 i Helsingborg och då ska vi vara hela och rena. Helst skulle vi ha hunnit gå till frissan, sy upp gardinerna, blekt tänderna och hyrt in en bandorkester - men det hinner vi inte.
Sedan så var det matbeställningen! Pengar och en muntlig lista om vad som måste finnas hemma fick jag i handen igår och allt står nu snyggt uppradat på köksbordet - redo för inspektion(!!) när Fru Mamma kommer i eftermiddag.

Hade jag kunnat hade jag nog också fått order om att vända mig ut och in, bak och fram och upp och ner! Men som tur är kan jag knappt gå ner i spagat så min nya titel blev "privatchaufför". Prinsen vill ju åka ut och hälsa på sina bekanta i Rydebäck och så ska jag bjuda ut honom på krogen.


För er som är lite insatta i min familj så har nog hälften av er listat ut vem jag väntar besök ifrån.
Det är min älskade LILLEBROR (aka mammas lilla pojke/prins)!
Min 18 månader yngre lillebror kommer till Sverige. Han ska fixa sitt pass och vara med på Adams 2års dag.
Han ska bo med mig och Adam i en vecka och det har gjort en fin lite dagsagenda om vad som ska göras.

Kommentarer
Postat av: Karin

OMG! får du andas? FÅR HAN ANDAS? shit....

2011-03-16 @ 23:01:43
Postat av: My

Hej var bara tvugen svara dig :) de är inte syftat till dig på något sätt så di behöver inte vara orolig. Såg inlägget de med min fråga jag ställde dig haha ja du blev allt lite ställd. Men nu när du utvecklade de hela förstår jag :) kram på dig :)

2011-03-18 @ 10:21:09
Postat av: My

Hahaha har inte läst hela detta inlägget men sjukt kul nu när jag läser de "hrya in bandorkester" HAHAHA klockrent. Dina ord värmde som du skrev innan och tänkt på den hela dagen. Helt allvarligt nu Kram på dig

2011-03-18 @ 14:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!