2011-03-29  10:17:44

Långhelg

Det blev en paus för bloggen.

Närmare bestämt en långhelg.
Jag startade aldrig dator under fredagen då Micke kom ner till oss för att fira Adam.
Sedan var det ju kalas för Adam under lördagen och i söndags städade jag mest hela dagen.
Ja, och igår så var det så fint väder att vi var utomhus 2 gånger á 1,5 timme, plus spring på balkongen.

Men nu är junior på dagis och jag bänkade mig framför dator för att göra färdigt några Photoshop-uppgifter.
Jag hade tänkt ta en liten resume över helgen i form utav ett (läs: fyra) inlägg dedikerade varje dag jag inte bloggade.
För det finns bilder att visa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Weeeii.. Massor med bilder gillar vi! :)

2011-03-29 @ 11:04:53
URL: http://keepingup.blogg.se/
Postat av: Veronicas

tjuuhuu ser fram emot inlägg:))

2011-03-29 @ 11:08:49
URL: http://estachica.blogg.se/
Postat av: karin

hoppas inte på mig :(

2011-03-29 @ 12:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!