2011-03-29  16:15:00

Lördag

I lördags var det kalasdags!

Jag vet inte om ni märkte det men jag skrev fel dag i förra inlägget. Det skulle vara fredagen såklart!

Till lördagen. Då hade vi kalas! Vår lilla Adam fyllde 2 år i tisdags och skulle givetvis firas av vännerna. Nu är det dessvärre så att jag känner ingen som har barn, som jag umgås med ofta (saknar dig Emese) så jag kan inte riktigt ha något riktigt barnkalas. Men Adam lider inte speciellt mycket av det för vi vuxna leker nog mer med honom än vad en jämnårig gjort. Fast till nästa år önskar sig Adam nya lekkamrater!!
Så hem och gör er läxa, alla ni som var på kalaset!

Alle och Adam har hittat på en ny lek!
Alle fyller ikea-påsen med ballonger..


.. Adam väntar spänt.


1.


2.


3.

 

Och så sprätter vi med ben och armar så alla ballonger flyger iväg!!!


Ingen kunde nog hålla sig från skratt när Adam satte igång med sitt kiknande.
Jag hoppas han behåller lite av det skrattet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!