2011-03-14  16:06:16

Suck

Förkylningen sitter i.

Jag hade någonstans, desperat hoppats på att förkylningen bara var ett elakt spratt ifrån min allergi.
Men icke!
Jag har en rungande huvudvärk, kontant värk i lederna och en rinnande näsa. I allt detta försöker jag finna kraft till att hoppa på vardagståget. Det ska städas, det ska absolut städas nu när min allergi är igång, det ska lagas mat och det ska vara glädjetjut och lek med Adam. Jag har dock fått lite styrka från lite varstans. Två bekanta har fått varsin dotter (grattis Shirin & Rebecka) och jag var på en klassfest i lördags. Men nu är jag trött!
Idag skulle viktiga papper lämnas in till socialen men usch, det har min snoriga hjärna totalt förträngt! Så det blir akut upp till pappas jobb imorgon för att skriva ut papper som ska med i kuveret!

Jag beställde lite saker av min lillebror idag. Han kommer till Sverige på onsdag. Jippie!
Han ska bo hos mig och Adam. Men de har en dunderbra butik i Österrike som säljer riktigt billiga hygienprylar. Jag hade dock med mig ca. 20 st artiklar plus smink därifrån i julas och jag fick en skokartong fyllt med krämer från Dennis och Lisa.

Pip, pip, pip..
Lät det ifrån köket nyss.
Min äppelpaj är färdig! Nu ska jag och Adam ta en sen fika, för allt har blivit sent idag.

Kommentarer
Postat av: Sandra C

Re: Nej, det var riktig Italiensk pannacotta med skogsbärssylt :) Gottgott. Hur var klassfesten, blev det kul?

2011-03-14 @ 18:38:48
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!