2011-03-20  15:17:30

Sunny side up!

God morgon!

Wow.
Igår var en bra dag. Igårkväll rättre sagt.
Vi var ett stabilt gäng som möttes upp på första stället sedan gick vi vidare. Vi dansade oss svettiga till kl. 04.

Jag är totalt återställd.
Jag minns att det första året efter att Adam kommit så blev man berusad på 2 öl, sådär tung i huvudet. Man orkade knappt hålla sig upp till midnatt. Så det var antingen eller - hålla sig nykter men bli trött eller dricka 2 öl och vara sluddrig innan klockan 22.
Men igår så kunde jag svepa ett par iskalla och dansa i fyra timmar!!

Kvällens theme music blev: Mats Götherskjöld - Varför är det så skönt..



Tack för igår tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!