2011-03-29  13:00:03

Torsdagen

Micke kom ner för att fira sin lille grabb som blivit två!

Runt lunch landade Micke i Helsingborg efter en körning som startade kl. 6 på morgonen från Södertälje.
Mycket ovetande så vaknade Adam efter sin middagssömn (efter att en viss pappa pussat honom på pannan tusen gånger - MINST - fastän den ytterst kloka mamman bett honom att inte göra det då Adam behöver sin sömn men men..) med en övertrött/överpigg pappa över sig.
Det blev genast fart på Adam!


Här är det mutning på gång.
Pappa Micke hade med sig paket, som egentligen är en födelsedagspresent från farmor och farfar!

 


Kolla in blicken. Den där lyriska blicken barn får när de får syn på nya leksaker.



"Håhå-vad-jag-ska-spela-den-hela-dagen-lång-tills-mammas-öron-blöder"-pet.
Tur att de som gör leksakerna är så förutseende och gör en ON/OFF funktion.
Så ibland är leksaken "sönder" - väldigt tragiskt.


I spy with my little eye. En cool snubbe med ny keps som mamma hitta men pappa betala. Bra deal!

 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Övercool keps! :) bra hittat!

2011-03-29 @ 13:53:42
URL: http://estachica.blogg.se/
Postat av: Sofia

Bra hittat mamma och bra köpt pappa! ;)

2011-03-29 @ 14:24:36
URL: http://keepingup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!