2011-03-23  12:23:11

Två åringen

Igår fyllde Adamski 2 år.

Min lilla skatt fyllde år igår. Jag visste inte riktigt hur jag skulle anordna dagen men den blev nog bra tillslut. Jag försöker lära mig att inte tänka för mycket och ta det som det kommer. Adam är fortfarande för liten för fullt uppvaktande med frukost på sängen men jag filmade honom när han drack sin välling. Höhö.. jag filmade honom kvällen innan också när han låg och dreglade i sin säng. Kommer bli mycket kul att visa det för honom när han bli äldre.

Off till dagis och där hängde den fina skylten om vem som fyllde år och lämningen gick perfekt!

Åh, tittade vem som plingade på! Mormor!

Ja, när vi ändå är på gång att bli grattad i hallen så kan vi lika gärna förklara det för grannarna också.

Grannarna: Jaså, fyller du år?
Adam: Dudddub
G: Jahaaa.. hur många år blir du då?
A: Ningnoo pplon
G: Ja, men grattis då då!
A: DAAABIIIDOOO!!

Lite jucie på det där så börjar denna eftermiddagen blir riktigt SWEET!


Kommentarer
Postat av: Nikki

Ningnoo pplon är det mest klockrena uttalandet någonsin!! ;)

Adam är coolast!

2011-03-23 @ 16:16:10
URL: http://rafnir.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!