2012-04-08  12:58:38

I say Hello!

Såhär började min påskafton i Helsingborg. Snö! Och det snöade på ganska rejält i ca. 2 timmar. Men det var 3-4 grader ute så som tur var landade det aldrig men det fick ju ens påskhumör att sjunka rejält!

Fast jag hade inte så storslagna planer och inget påskäggsletande skulle göras så det kunde snöa bäst det ville! Jag tog en snabbvisit inom "nyupptäckta" Erikshjälpen och sedan fixa det sista innan jag tog mitt pick och pack och körde till Torekov. Där fanns min föräldrar och en utomordentlig påskbuffé. Barnet mitt är hos sin far.

 

 

 

Kvällen avslutades med en lite promenad till bekanta till mina föräldrar och brädspel, Ullared.

Jag vann!

(Erikshjälpsfynden kommer i nästa inlägg.. nu ska jag jobba 14-21!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!