2012-04-21  09:09:42

Saturdaj

TREVLIG LÖRDAG

på Er.

Jag hade en sådant hemsk dröm inatt. Jag drömde att jag omedvetet jagades av en mördare som försökte få mig att bli kär i honom. Allt utspelades strandsatta i ett träskliknande vattenläge, tänk Amazonas. Han dödade alla som vi mötte på vägen i smyg och fick det att se ut som olyckor. Det värsta var att jag fick se allt uppifrån, alltså som om jag såg en film med mig själv. Det var mörkt, instängt och blött. Känslan av maktlöshet. När jag vaknade första gången så hade jag gåshud över hela kroppen.

Vad jag hellre skulle vilja drömma om är det här fina skåpet till Adams rum. Jag ska snart möblera om i lägenheten igen då jag fått några snilleblixtar och behöver verkligen göra plats för allt skräp jag äget. Hi hi..


Foto: Spearmint Baby, Atelier Charivari


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!