2012-04-14  12:32:39

Veckans försenade poster, v. 15

VECKANS POSTER

Ursäkta förseningen..

För mig har det varit en kort men lång vecka. Dagarna har gått förbi alldeles för snabbt men just dagarna har varit långa då jag försökt utnyttja alla timmarna på dygnet till en större happening imorgon. Exakt vad kan jag inte gå in mer på, men ni kommer ju givetvis få reda på det imorgon! En bild i realtid kommer att läggas upp via Instagram, så följer ni inte mig där då adda/be om att följa liebespuppe.
Veckans poster får stå för hur mycket kaffe jag förgiftat min kropp med för att hinna och orka med jobb, vardagen, barnet mitt och detta uppdrag.


Från Etsy, artist: handz - ReStylesShop




Kommentarer
Postat av: Nikki

Tips. Om du är sugen på att vinna en custom korsett gå in på Viola Lahger på fb och gilla/följ instruktionerna, så är du med i utlottningen. Kan tänka mig att du skulle kuna designa en rätt kol piece om du vann! :D

Postat av: Nikki

cool* ska det ju vara. -.-

2012-04-16 @ 15:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!