2012-04-03  15:00:00

Veckans poster, v. 14

VECKANS POSTER



Denna veckans poster får gå i lite ruffare tryck. Är det någon som kommer ihåg den där hypen för 2 år sedan där man kunde göra sina egna posters via wordle.net? Jag minns att jag skrev anknytande ord/adjektiv (för mig) till min närmsta familj i julklapp och det var mycket uppskattat. Så har ni missat denna sajt, så besök, skriv och printa ut!
Här har vi en poster i samma anda. Om jag inte läser fel är det repliker från filmen som står för utformningen.

Artist: Jared Gibson, hittad på Society6.com


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Vilken cool! Skulle vilja lära mig mer med typografi. Men kan verkligen göra snygga saker med det!



- oh vad synd, men ja blogga gärna om din nya glossybox :D Vill se vad du fick! :)

2012-04-04 @ 16:33:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!