2012-04-18  16:36:49

Veckans poster, v. 16

VECKANS POSTER


Jag tycks inte alltid komma överrens med Adams pappa och han tycks allt återkomma till ursprungsproblemet. Vårt uppbrott. Varför jag valde att lämna honom och hur. Det är nog det mest enerverande för honom och det vi är mest oense om. Man kan ju tycka att efter strax 2 år så ska man ju kunna förbise detta och lägga energi på annat? Eller? Men som en arbetskamrat så klokt skrev det, eller citerade - vet ej, tänk om uppbrottet egentligen är det enda rätta i sammanhanget?!
När jag flyttade in i min nuvarande lägenhet så ville jag satsa på inredningsdetaljer i form av små blickfång. Tavlor, prydnadssasker, vaser eller böcker. You name it!
Då blev jag blixtförälskad i en print/illustration från Inspirera Mera. Jag klickade hem den direkt!
Den sa vad jag kände, vad jag gått igenom och vad jag ville göra.. Att jag tänker fr o m nu sätta mig själv i första rummet och inte leva i någon fantasivärld och sikta mot en påhittad bild av kärnfamiljen.


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

Frida H: Det är ett salt som smakar smör. :) Min sambo brukar beställa det på nätet. Det är supergott, särskilt på pop-corn. :)



Trevlig blogg du har! :)



Mvh Malin /Inspiration & design

2012-04-18 @ 19:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!