2012-04-08  22:38:54

Vilket flyt

Det här med att jobba 14-21 var något jag var riktigt nervös inför. Jobba mellanskiftet och på en helg. Jag jobbar aldrig helg eller mellanskift. Vilka jobbar då liksom? Ja, jag känner ju till alla men känner dem inte. Fast allas våran Martin tar hand om oss så väl. Tiden rann bara iväg men på rasterna hann jag pusta ut. Det blev en hel del försäljning från vår del och jag fick jobba på en station jag inte står vid väldigt ofta - superkul!

Förresten, fynden ifrån Erikhjälpen igår.

Fem förvaringsburkar och ett spel.

 

Detta fyndade jag för 100-lappen. De två fyrkantiga burkarna är exakt samma som min mamma använder till pålägg och annat smått till kylskåpet. Den ena är ifrån Gustavberg och den andra från Hammarplast. Jag vet inte om jag ska använda min till pålägg eller smycken, vi får se.
De tre andra förvaringsburkarna är troligt fina med sitt röda plastlock med skruvfunkting. I de större (3L) ska jag ha mjöl och pasta och den mindre blir nog ris eller annat. Mitt skafferi kommer att bli så fint till sommaren!
Sedan hittade jag ett av mina gamla favoritspel - Labyrinth! Jag har faktiskt försökt hitta ett på nätet ett tag men det var alldeles för dyrt. Jag var liksom inte ute efter värsta välbevarade varan utan bara spelet. Här har vi det! Åh, så jag längtar tills Adam bli stor och kan spela! Just nu ska det få vara lite "pynt" på hans rum.


Kommentarer
Postat av: jewelry and agony

Kolla in min blogg för att se armbandet du kan vinna!!

2012-04-09 @ 00:36:52
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Vad kul att du var med och tävlade i Rumattälska-tävlingen. Vinnaren är nu presenterad och en ny tävling finns uppe :D Hoppas du vill vara med igen!

http://adaras.se/2012/april/vinn-250-kronor-pa-josign.html#comment

Kram <3

2012-04-09 @ 21:44:08
URL: http://adaras.se
Postat av: Anna - gammalsomny

Hej Frida! Ursäkta för sent svar. Tack för tipset om att grovsopor kan fungera som gratisloppis! :) Vad roligt att du hittade till vår blogg! När det gäller loppis i Svenstorp äger den rum söndagen den 5 juli kl 10.00 enligt hemsidan. Det stämmer att det är idrottsföreningen som anordnar loppisen och det brukar vara bra kvalitet då så jag tycker absolut att du ska åka dit. Svenstorp ligger mellan Köpingebro och Tomelilla. Adressen till idrottsplatsen är Munkamöllevägen 93-9, Köpingebro och hittas på Eniro. Det brukar finnas skyltar till loppisarna som ligger lite "off" så är du i god tid så kommer du garanterat att hitta dit. Hemsidan med adress och kontaktinformation hittar du på den här länken: http://www.sportnik.com/group/17402/contactInformation/show



Hoppas att vi ses där! Ha en bra dag!

Hälsningar

Anna, gammalsomny.blogg.se

2012-04-12 @ 17:03:53
URL: http://gammalsomny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!