2012-12-30  11:29:38

Världsrekord?

God söndag allihopa!
 
Välkommen till världens sämsta bloggare. Intressant va?
 
Jag ljuger ju inte fullständigt. Jag har försvunnit. Vart försvann jag? Jag har lite svårt att hitta tillbaka.
Sedan jag började jobba mer (detta skedde visserligen oktober!!) så har jag gått lite på sparlåga. Min energi har precis gått åt till nya intryck på jobbet (kurs, befodran, inlärning/upplärning), en trotsig men ack så underbart nyfiken liten kille här hemma, crapy vardag i form av ensamhet och dåliga program på tv.
Så jag har ungefär sovit - jobbat - ätit - lekt med Adam - sovit - jobbat - ätit - lekt med Adam.. o.s.v.
 
Jag har varit totalt trött på allt. Jag har varit bitter. Jag har tagit saker och ting personligt.
Inget nytt där visserligen. Jag vet att jag skrev ungefär samma sak förra gången jag kom tillbaka efter en stunds tystnad. Men det är något som saknar i min vardag. Jag har nu kommit på vad jag saknar.
 
M O T I V A T I O N !
 
Ett mål. Ett syfte.

Jag är en målinriktad och resultatinriktad person. Jag behöver något att göra annars tröttnar jag och gå in i något slags vakuum.
Jag hade som första mål att skapa mig en trygghet, ett hem, för mig och Adam. Check!
Sedan ville jag spika min anställning och utvecklas. Check!
Jag vill lugna den stormiga relationen mellan mig och Adams pappa. Check!
 
Och nu då?
Kärleken suger.
Träningen går långsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!