2012-02-19  13:18:47

Feber

Igår var det att slå klackarna (läs: flipflopsen) i taket på Beach Party-festen Ullis och Frida ordnade.
Det var otroligt många som dök upp och de goa tjejerna hade varit grymt duktiga med allt. Det stod strandstolar på golvet tillsammans med handdukar, kuddar och andra strandatteraljer. Det var en stor buffé som presenterades med jag tror fyra olika pajer, potatis, sallad och fetaoströror.
Den öppna baren var inte fy skam heller!
Jag kände nog max 10 pers av 45 som kom men det gjorde ju inget!

Men jag och Karin, som de gamla kärringarna vi nu är, började gäspa vid halv två tiden så vi drog på oss jackorna och vandrade hem.

När jag kom hem så mötes jag av en vaken och hostig pappa i gästsängen och en sömnlös mamma i hallen. Tydligen hade Adam gått från pigg och glad till febrig och ledsen sedan jag gick hemifrån vid två tiden igår. Han var alldeles brännhet, vimsig och rastlös. Idag är han inte mycket bättre.

Hoppas du blir frisk snart, puss!
(bild tagen med mobilen i torsdags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!