2012-02-16  07:56:17

Mini-monster

Godmorgon!

Herre min get, Adams lillebror visades sig vara en klickmonster! Hela 78 pers kunde inte hålla sig borta och klickade in på min blogg (förmodligen via My Blog Posts från Facebook.. Ni använder väl det!?).
Men han är gudomligt söt. Han är ju lik mig.. (eller inte).



Jag, i min nya frisyr (okej, luggen ska bli längre!).
Muggen är köpt på TGR, 20 kr.

 

Argh , idag ska man tjofa in en kopparspiral i den heliga grottan. Jag råkade ju läsa Lady Dahmers inlägg om hennes och alla kommentarer. Mitt mod sjönk från en darrig 7a till en skräckslagen 3a! Hjälp?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!