2012-03-04  12:51:56

Glossybox

I fredags hämtade jag ut mitt första paket från Glossybox!

 

I den cerisa lilla lådan fanns:

 

1. Jelly Pong Pong Lash Extensions
Lyxiga lösögonfransar med tillhörande lim. Finns i tre olika kategorier; 'Luxe', 'Drama' och 'Etheral'. Perfekt när du vill vara extra fin till fest! Originalprodukt 69kr/st

 

2. Dermalogica Special Cleansing Gel
Denna löddrande rengöringsgel avlägsnar snabbt make-up utan att torka ut huden. Den är vattenlöslig, tvälfri, pH-balanserad och bevarar hudens naturliga barriärfunktion. Originalprodukt 365kr/250ml

 

3. Eyeko Skinny Eye Liner
En eyeliner är ett måste i varje sminkväska. Denna vaxbaserande penna ger en mjuk applicering men intensiv färg. Silverhandtaget gör att du alltid har ett bra grepp. Originalprodukt 129kr/8g

4. Murad Sheer Lustre Day Moisture SPF 15
Avokadoolja och klöverextrakt återfuktar för att minimera fina linjer och rynkor. Soja och vildjams förbättrar och stramar upp huden. Originalprodukt 1125kr/50ml

5. Daniel Sandler Jumbo Jet Mascara
En intensiv svart mascara från Daniel Sandler, som är en av Storbrittanniens stora Makeup-artister.


Jag har endast hunnit testa Eyeko, eye linern, och den är verkligen mjuk i sin applicering då man knappt behövde "ta i" för att få en intensivt svart linje. Den låg kvar hela dagen också utan att verka smeta ut sig eller suddas bort.
Mascaran är det jag ska testa imorgonbitti när jag ska sminka mig inför jobb.


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ooh vilken nice box du fick också!



- ja läppglanset var grymt men mascaran tror jag är minst lika grym :D

2012-03-06 @ 21:54:11
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!