2012-03-14  21:55:01

Traveller

Godkvällz på er alla där ute.

Jag gjorde precis en galen sak.
En sådär "jag-vill-ha-direkt-måste-jag-verkligen-få-behöva-vänta-på-svar?"-sak!
Jag anmälde mig och Adam till att bli resereportrar!
Nu vet jag inte alls vad Solresor hade tänkt sig av sina repotrar. Om de ska vara 18-25 åringar med dåliga livserfarenheter eller res-rävar som varit och clubat på Mallis sedan de var småttingar.
Jag skulle i alla fall ge en rak, ärlig och verklig syn på resmålet. Här är jag, ensamstående, hårtarbetande smårbarnsmorsa liksom! Give moma a break. Ja, fast jag vill ju ha med mig Adam såklart!

Tänk er. En vecka. Bara Lillrumpan och jag.
Helst vill jag nog åka till Kroatien. Där ska det finnas mycket fint att se, säger mina föräldrar. Dricka lite cappucino i en olivlund. Undra hur det resmålet är för barn. Jag har dålig koll på resor med barn ö h t.

Men vad tror ni?

Solresor - Resor med charter och sista minuten



Jag har ansökt om att få bli Solresors resereporter på Kroatien under en vecka.
Vill du också ansöka så gör du det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!