2012-05-12  16:48:47

Lighting up!

PARTY ROCKIN'


Snacka om att kunna roa sig kungligt. Inget avancerat men som barnledig och vinupptagen lyckas man. Igår slog jag mig ihop med Emelie från jobb. Vi lagade en snabb middag ihop och sjönk ner i soffan. Shit vad mina kinder ömmade och sminket rann emellanåt. Underbart sällskap när skrattet bara infinner sig.
Jag fick reda på att Helsingborg åter igen visar sig vara en liten stad. Ha ha..

Efter en omgång av magisk Tequila Rose (den där flaskan tog ju aldrig slut?!) så drog vi på ytterkläderna och vandrade i fruktansvärd motvind mot jobbet för lite mat. Kl 3 på natten ramlar vi in fnittriga och vimsiga och ska ha McWrap med "Ameed love" - stackars kollegor! Stackars oss som kommer att få höra detta efteråt!

Lyckad kväll må jag säga!
Idag ska jag försöka möblera om! Att bära möbler samtidigt som allt snurrar när man tittar neråt är inte en vinnande kombination, men nödvändig!

Adam har det bra.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men självklart kan jag det!!! :D

Måste säga att jag älskar dina senaste inlägg. Har velat kommentera men har alltid varit de som skrivit innan som lyckats säga precis det jag ville fast jag kan inte få ut det så bra haha ja nu blev det snurrigt. Vilket det alltid blir när jag ska skriva något.. :)

2012-05-12 @ 19:45:16
URL: http://ihome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!