2012-09-30  11:39:18

Vilken helg!

Godförmiddag!

Det här med att kunna klona sig har jag aldrig känt så starkt för som denna helgen.
Denna helgen fyllde jag med aktiviteter själv sedan kom det mer på tapeten!
 
Jag har sedan en tid tillbaka engagerat mig i en ideell organisation som heter Missing People. Jag sitter just nu som Operativ Chef för ledningsgruppen i Skåne sedan 1 månad tillbaka. Igår fick vi uppdraget att organisera vår första skallgång i Landskrona. Många samtal skulle ringas, sökområden skulle avgöras och ordning skulle skapas!
Samtidigt skulle jag på kalas.

Men det gick! Vi genomförde skallgången och 18 st eldsjälar dök upp för att hjälpa mina kollegor i Landskrona. Det värmer mitt hjärta att folk lämnar sina lördagsbestyr för att åka ut på en akut skallgång och hjälpa till.
Idag blir det en fortsättning..
Men sedan har vi en skallgång till som lurar bakom hörnet.
Samtidigt ska jag på Mikaeli Marknad här i Helsingborg.
 
Det kommer att gå lika bra idag!
 
 
För er som vill veta mer om dagens skallgång kan man läsa om det på Facebook (länk inbakad).
 
 

Kommentarer
Postat av: karin

Kul att du var där. Det var vi med.....

2012-09-30 @ 17:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!