2013-04-08  18:29:34

Nya tag!

I can do it!
 
 
Nu är jag på det igen!
Jag hade min svacka där mitt hetsätande tog överhanden. Jag syndade dock inte med något onyttigt men "en liten bit gurka" blev till en avokado, salladsblad, paprika och tomat.. 
Så jag gick ur min ketos. 
Jag ska nu finna den igen. Detta är nog första gången jag VILL hamna i ketos.. Haha!
 
Jag har dock världens PMS känningar. Jag mår konstant illa, för Er som varit gravida kan detta likställas med morgonillamåendet. Och så har jag ont i nedre magen och rygg. Fy!
Jag försöker dock sysselsätta mig själv med annat så att jag inte tänker på det. Vill inte ta för mycket Ipren eller liknande. Visst, jag är rädd att jag är på väg att bli sjuk. Mina föräldrar ligger sjuka i influensan just nu..
 
Så för att överväga detta tråkiga så har jag just fått ett otroligt spännande mail i inboxen som fått mig fokuserad på att söka in till högskolan i höst för att starta mitt företag jag drömt om sedan 1 år tillbaka.
Jag kan inte säga mycket mer just nu men det handlar om framtida jobb som egen företagare. Yay!
 
Tack alla kära läsare, vänner och tjockisfamiljemedlemmar för de peppande inläggen! <3

Kommentarer
Postat av: Anna (kusinen)

Det är klart att du klarar det :) Hoppas inte du blir sjuk. Drömmar ska man försöka uppfylla så go for it <3

Svar: Det är med stor sannolikhet min allergi. Tur det, det finns medicin till det :)
Frida Hansson

2013-04-09 @ 09:37:31
Postat av: Jonaz

Woohoo, du är så duktig miss F <3
Kram!

Svar: Thank you mister from another sister :)Kram
Frida Hansson

2013-04-09 @ 10:52:54
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är rätt :)
Du kommer klara detta :) hoppas bara inte du blir sjuk på vägen, jobbigt när man redan går "på sparlåga"
Men det kommer gå kanon :) och vi håller alla tummar och tår för dig :)
Puss!

Svar: Jag är nästan 100% på att det är min allergi nu. Plus PMS.Tack, puss!
Frida Hansson

2013-04-09 @ 12:03:01
URL: http://skeksis.blogg.se
Postat av: Anette

Tittade in på din fina blogg! önskar dig en fin kväll och Lycka Till! // Kram !

Svar: Tack fina du! Kram
Frida Hansson

2013-04-09 @ 18:24:10
URL: http://anettejohansson.blogspot.se
Postat av: Hanna

Ska du också göra en gastric bypass? Är du inne på flytet nu?

Svar: Javisst! Jag har flytit i 2 veckor nu, minus 3,8 kg :)
Frida Hansson

2013-04-10 @ 16:52:36
URL: http://hannaskablisnygg.blogspot.se
Postat av: My

Egna företag låter sååå spännande. Min dröm med en gång komma på något riktigt bra och jobba för sig själv. Behöver du personal står jag till förfogande :)

Svar: Ja, det är spännande men läskigt.
Frida Hansson

2013-04-13 @ 00:18:38
URL: http://lopplopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!