2013-04-01  19:40:42

Som vilken kärring som helst..

Waddap bitches?
 

Så skulle väl inte en tant säga?
Men ändå känner jag mig som en.. Av två olika anledningar.
Den första är att jag har något så förbaskat ont i min vänstra höft att jag haltar! Jag var ute med två favoriter från min vänskara och vi hade det bra till kl. 5.30 på söndagen. Det var så värt det.. men aj.
 
Den andra är att jag just nu sitter och söker efter dosetter på nätet. Ni vet, de där förvaringsaskarna för piller? Min mormor och morfar hade varsin. Nu ska jag ha en.
Efter min operation kommer min kropp behöva vitaminer jag inte själv kan ge den, i den mån som behövs.
 
Jag fastnade för en underbaring. Producerad inte så långt bort, nämligen på Gotland.
Låt mig få presentera..

Jag tycker denna är ascool. Den är snygg att ha framme i köket och faktiskt inte dyr. Jag har dock inte bestämt mig om det kommer att bli denna. Jag ska nämligen kika runt lite på ebay och se om man inte kan köpa något sött från Kina eller liknande. Men vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Jonaz

Yeah...pimp our dosetts, den är så STAR WARS :D me like!

2013-04-01 @ 22:01:44
URL: http://gastricbypassjonaz.blogg.se/
Postat av: Nikki

Awesome!!! Jag har den vitgrå för att komma ihåg mina tabletter. Jag kanske inte är gammal men senil as evah. Haha.
Önskar dig lycka till med allt och ger dig all support jag bara kan. Du är en awesome kvinna, vad än du företar dig. Det får du aldrig glömma!
Kram

Svar: Hehe.. det förstod jag ju att du har :D Gotlänning och allt. Är grymt sugen på den och isf köpa en från Kina med massa stickers och gullegojs att ha som rese-set.
Tack så hemskt mycket! Jag blir så otroligt peppad av alla folk som faktiskt betyder något när de säger. De som stöttar mig är de som känner mig eller känt mig en period. De som inte stöttar mig är de som inte alls känner mig, flyktiga bekanta. Det känns skönt. Betryggande på något sätt. Jag vågar ta för mig mer nu.

Kram
Frida Hansson

2013-04-02 @ 10:28:44
URL: http://rafnir.blogspot.se/
Postat av: Bella

Gaaaah! Varför har ingen informerat mig om sånt där?!! :S
Här sitter jag med min "du-är-lika-gammal-som-dom-du-jobbar-med-åldringarna" dosett. Hahaa.
Snacka om mobbad ;)
Btw, du är het och ingen gammal tant :)

2013-04-03 @ 09:31:22
URL: http://skeksis.blogg.se
Postat av: Madde

verkligen tuff!

Svar: Tack :)
Frida Hansson

2013-04-11 @ 10:44:09
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!