2013-03-04  17:44:50

Konstverk

Kreativiteten flödar
 

Det här med att vara förälder och att uppskatta och förfäras över nya saker är en intressant liten livsbubbla för sig.
Som idag. Jag jobbade, hade huvudvärk, stressade, fick hjälp med hämtning av barn från förskolan av min mamma och sedan lite snabbfika på pappas jobb (med de två förstnämnda). Typical måndag med liten skvätt mer stress.
Då sker det!
Jag hoppar ur stolen och slänger mig över min handväska samtidigt som jag utbrister "Detta måste jag bara fotografera!! Titta mamma!"
 
 
Adams första huvudfoting! På morfars whiteboard, dvs utsuddingsbar och Adam älskar att sudda. Så där fick jag vara snabb och föreviga detta med en mobilkamera istället.
Mitt mammahjärta svällde.
Här har jag burit, klämt ut, matat, lekt, uppmuntrat, tröstat och uppfostrat denna lilla människa som gått ifrån "hej, mamma jag kan nu stoppa min tumme i mitt eget öga, WOW!" till "här är ansiktet, där sitter fötterna och här är hår och armar.." på sin egen huvudfoting.
 
Detta är stort! Och skitcoolt!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vi har träffats i Januari så det går undan, men jag har aldrig varit så säker på någonting i hela mitt liv... :)

2013-03-11 @ 16:25:02
URL: http://liiindans.blogg.se
Postat av: Fanny

Söt bild! Fyndigt namn på bloggen också! :)

Svar: Tack du! ;D Det var svårt att namnge sin blogg en gång i tiden nu är det självklart. Dock lever jag inte deluxeliv längre :P
Frida Hansson

2013-03-26 @ 19:30:18
URL: http://saarelas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Jag är en levnadsglad ensamstående mamma med ett brinnande intresse för inredning och stil. Med denna blogg vill jag dela med mig min vardag, intressen och hem i Helsingborg. Min familj består av min son Adam, född 03-2009 och alla mina vänner som står bakom mig i ur och skur! Jag hoppas jag kan inspirera och motivera er när ni läser. Välkommen in i min vardag, deluxe!